Yhden aikaan yöllä sain kortin vihdoin valmiiksi.

Tuli vähän ongelmia,

kun kukalle en saanut mitenkään mahdutettua lehtiä.

Onneksi minulla on noita Memory boxin timanttinauhoja.

Meinasi mennä vähän mahottomiin niiden kanssa,

mutta kyllä 3-vuotiaan kortissa saa ollakin paljon "kimallusta".

1239515478_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

EDIT. Muutin tuon reunimmaisen helmijonon muotoa

vähän pyöreämmäksi kuvanoton jälkeen.

 

Ison pettymyksenkin koin,

kun aloin värittämään ensimmäistä kuvaa.

Mulla on kokonaista 3 kappaletta Copic ciao -tusseja.

Tussit on ostettu helmikuun alussa

ja nyt on jo kaksi tusseista tosi huonossa hapessa :o(.

Mietityttää tosissaan tussien ekologisuus!

Mulla on paljon promarkereita,

joista osa on jo pari vuotta vanhoja.

Ainoastaan "sandstonen" olen ostanut uuden,

muut ovat aivan pelittäviä vielä.

Ja promarkereita olen käyttänyt varmasti paljon enemmän kuin Copiceja.

Joten kumpikohan lopulta kannattaa:

Promarker maksaa 3,20€

ja kestää 24 kk (ainakin).

Copic maksaa 3,80€

ja kestää 2 kk,

täyttöpullo maksaa ~9€,

(en muista monestiko tuosta täyttää),

mutta on siinä se täyttämisen vaivakin.

Joten ainoaksi plussaksi copiceille jää

tosi hyvä sivellinkärki.

Joten taidan ostella Promarkereita jatkossakin!