Olipas kiva tulla kotiin, kun postilaatikossa odotti lappu suurikokoisesta kirjeestä ja Uudet kirjat -kirjakerhon paketti. Suurikokoisen kirjeen arvelin olevan paketin Rellanalta, jota olin jokerennyt kaipaillakin. Oikeassa olin! Paketissa oli 8 kerää ihanaa sukkalankaa ja HALVALLA. Koko paketin hinta oli postikuluineen alle 29€!!! Tässä teillekin kuolattavaa

1104731.jpg

Kirjakerhon paketissa oli aivan ihana jouluinen kirja. Ihania jouluisia pieniä juttuja! Jouluhullulle tosi passeli kirja. Samassa kuvassa on myös tänään ärrälle saapunut Sandra. Lehdestä tuli jo perjantaina ilmoitus s-postiin, mutta oli vasta tänään rantautunut tänne maalle. Jos ottaisin kuvan jokaisesta mallista, jonka haluaisin toteuttaa, olisi koko lehti pitänyt kuvata. Mutta voin kertoa, että ainaskin tuon kansikuva puseron haluan ehdottomasti tehdä (jos vaan ohje ei ole liian vaikea). Tämä on mielestäni paras Sandra, jonka olen ostanut, mutta minähän tykkäänkin eniten villalangoista!

1104753.jpg

 

Sain myös s-postiini iloisen yllätyksen. Viimeinen SNY -pakettini on lähtenyt aamulla matkaan Vantaalta!  Ei tuo niin paljon ole myöhässä, että se minua mitenkään haittaisi. Viime kierroksen jälkeen on pääasia, että paketit ylipäätään tulevat. Jännittää, mitä ihanuuksia sny:ni on mulle tällä kertaa lähettänyt ja erityisesti kuka on noiden kaikkien ihanien pakettien takana! No, kohtahan se selviää...