Nimittäin eilen kotiutuivat virolaiset ja tässä he ovat
605433.jpg

Voi ihanuus, mitä lankoja ja värejä!!! Tuo pelkkä vihreä taitaa taittua lahjaksi, mutta nuo kaikki muut tulevat kyllä mulle! On anoppi osannut valita värit aivan oikein.

Flunssaista mieltäni lämmitti tosi paljon tänään saapunut paksu kirje vara-snyltäni.
605447.jpg

Paketissa oli siis Filati-lehti, Fortissima socka -lankaa, bambupuikot ja paljastuskirje. SUURI KIITOS SINULLE, AURA !!!!! Lahja oli todella mieluinen. Tämä SNY juttu meni vähän miten meni osaltani, joten josko viime kuun paketin lähettäjäkin ilmoittautuisi minulle. Maltan tuskin odottaa seuraavaa kierrosta ;o)

Olen minä jotain saanut aikaiseksikin. Huovutuksesta on tullut mun intohimoni ja jälleen syntyi laukku ;o).
Kuva ennen huovutusta
605485.jpg

ja huovutuksen jälkeen kahvojen kanssa
605499.jpg

Lankana tuossa on Natur Uld. Laukkuun pitää vielä keksiä sopivia koristeita, ehkäpä jotain huovutettuja kukkia ja lehtiä, ne passais tyyliin.

On kyllä todella kurja olla flunssaisena näin kauniilla säällä. Mitään ei jaksa tehdä vaikka tekemistä kyllä riittäisi. Kurjaa oloani lisää uutinen, jonka äitini kertoi iltapäivällä. Heidän kissansa Iita oli löytynyt lietekaivosta hukkuneena :o(. Äitini ja isäni muuttivat äitienpäivänä uuteen taloon ja Iitan piti lähteä heidän mukaansa. Pari päivää aikaisemmin Iita katosi ja nyt sitten löytyi, kun veljeni alkoi ajamaan lietettä. VOI IITA PIENI PALLERO! Iita olisi saanut ihan pian ensimmäiset pentunsa :o(.

Nyt ei ehdi kirjoittaa enempää, pitää rientää!