Näin se kukka-deconi huhuili kuoren sisällä saapuessaan jälleen takaisin kotiin. Decoon oli luotu vaikka kuinka hienoja juttuja. KIITOKSET KAIKILLE OSALLISTUNEILLE!!!

Tästä lähdettiin liikkeelle

483959.jpg

Ensimmäinen sivu Kaisa V

483966.jpg

Liljankukka

483974.jpg

Hanna

483977.jpg

JenniHelena

483981.jpg

Omppu

483983.jpg

Jaana V

483984.jpg

AnniTanni

483985.jpg

Sandy

483986.jpg

 

Lisäksi laatikossa oli järjestämästäni pääsiäiskorttiringistä minulle lähetetty kortti. Kortin tekijä ja lähettäjä on Sinikka. Tuosta kortista tuli kyllä ihan keväinen olo ;o). Kiitos Sinikka, vielä kerran!!!

483991.jpg

 

Tällä viikolla on ollut aika hiljainen viikko, mitä käsitöihin ja askarteluihin tulee. Nekin, mitä olen tehnyt, ovat vielä toistaiseksi hyshys -juttuja. Ostoksetkin ovat olleet melko lailla askartelupainotteisia. On taas pitänyt hamstrata juttuja, kun YLIHUOMENNA ALKAA SAY2!!!!!

100 theme challenge -juttuun osallistun, parinani on Liljankukka . Ekan kortin olen "jo" tehnyt, joten eiköhän tämä tästä ala lutviutuun.

Tällaiset kortit tein ja lähetin tällä viikolla Ellulle. Aihe oli vapaa.

484001.jpg

Nämä Ellu lähetti minulle. Jännä sattuma, että meinasin aluksi myös tehdä toisen korttini sandaaleista.

487432.jpg

Nyt pitää mennä nukkumaan, kun silmät ei todellakaan pysy enää auki ja tulee kirjoiteltuaa mitä sattuu.

Nämä oli unohtuneet täysin postauksesta eli askartelutarvikeswappailijoiden maaliskuun swapiksi valitsin aiheen "10 kpl A6-kokoisia taustapapereita".
Tässä omani, jotka lähtivät Sarille
487425.jpg

Ja nämä saapuivat minulle Jaanalta
487428.jpg