Päivä on ollut kerrassaan kamala!

 Minä kun en ole ollenkaan tällaisten helteiden ystävä.

Päivä onkin tullut vietettyä lähes kokonaan sisällä,

täällä on edes jotenkin siedettävää olla.

En voi kuin kuvitella,

miltä Meimistä mahtaa tuntua :o(.

Nöffi kun ei ole niitä pienimpiä ja vähäkarvaisimpia koiria

ja lisäksi tuo tapaus pelkää ukkosta.

Ukkonenkin meillä tosiaan tuli ja meni,

jätti jälkeensävain kuuman ja entistä hiostavamman ilman.

Toivottavasti huomenna on edes vähän viileämpää,

minä leivon sämpylöitä.

Kammottavan kuumuuden keskellä sain kuitenkin jotain ihanaakin,

nimiittäin tilaukseni Crafticasta ja Paperinauhasta.

Olen yrittänyt vähentää tilaamista,

mutta pakko se on välillä edes jotain...

Crafticaan oli tullut uusia, ihania Magnolian stansseja.

Kukat ja tagin olisin halunnut,

mutta äkätessäni asian oli enää tageja jäljellä.

Onneksi edes niitä!

Paperinauhan Helille laitoin viestiä yhdestä pallopaperista,

joka on mun lemppareista lempparein,

mutta oli loppunut heidän varastoistaan.

Sainkin yhtenä päivänä Heliltä viestin,

että papereita olisi taas tarjolla.

Tilattavahan oli,

kun kerta olin niitä pyytänyt.

Tilaukseen lähti myös Sizzixin kiekurastanssisetti.

Ihania kiehkuroita!

 

Testaus suoritettu ja oon ihan lovena!

Muutaman tagin tein jo.

Nämä ovat huomattavasti mukavampia koristella kuin tavistagit.

Kullanvärinen verkko on kiinnitetty aplikointitukikankaalla,

tuo värkki saa mut innostumaan aina vaan lisää!

 

Pari simppeliä tagia tein myös merkiksi myssyihin,

jotka eivät sittenkään jää meille.

Tageihin kirjoitin langan nimen ja pesuohjeen.

Olispa vielä kaunis käsiala!