Mulla on varmaan joku kesämasennus menossa! Töissä on aivan hillittömän kuuma, yli 30 astetta ja kiire. 8 tuntia joutuu olemaan täysin jalkojen päällä ja se sitten tuntuukin työpäivän jälkeen. Blogianikaan en ole saanut päivitettyä, vaikka kaikenlaista ihanaa olen postin mukana saanut. Pikkumyyltä sain aivan ihanat sniikkerit ja Muumipappa kirjan. Perjantaina tuli vaihdossa vinopino hahtuvaa (LAUKKUJA!!!!). Ensimmäinen toveri kesäkuun paketti saapui Australiasta. Oli leimasimia, papereita, tarroja, leikkurikuvia...
Laitan kuvaa näistä kaikista, kunhan vaan jaksan ottaa itseäni niskasta sen verran kiinni. KIITOS JA HALAUS KAIKILLE MINULLE PAKETTEJA LÄHETTÄNEILLE!!!!!

Käsityörintamallakin on todella hiljaista. Mun tekis mieli tehdä kortteja, mutta ideoita ja kohteita ei tunnu olevan. Sukat olis nyt tarkoitus kutoa, kun on sen verran paljon kertynyt noita ohuita (aivan ihania) sukkalankoja, mutta ohje puuttuu. Netistä kaivelin ohjeita, mutta kun jokaisessa on joku kohta, jota en osaa :o(.

Tänään pitää jatkaa mattojen pesua, joten jospa se inspis sieltä löytyisi. Onneksi sain painepesurin lainaan, käy paljon näppärämmin kuin käsin.

Tämä nyt oli tällainen mitäänsanomaton postaus, mutta ajattelinpa vaan ilmoittaa, että olen hengissä!