Aamulla sain virkattua Moda-laukun osat valmiiksi, mutta jotenkin laukun nyörit ja kahvat ei sitten kiinnostaneetkaan. Ajattelinkin kiinnittää laukun pieniin ympyränmallisiin rottinkikahvoihin. Suunnitteluasteella on, joten ei siitä sen enempää.


Laukun jälkeen piti saada välittömästi uusi työ käsiin. Pyörittelin käsissäni Saksasta tulleita Bella -lankoja. Fanni tuli viereen ja kysy: "Äiti, minkäväriset sukat sää mulle teet?" Vaihtoehdoiksi annoin nuo langat eli omenanvihreän, violetin ja viininpunaisen. Tyttö tarttui vihreään kerään: "tämä on mun lempiväri". Lopulta sain taivuteltua neitin raitaisiin sukkiin, johon tulee kaikkia värejä. Sukista toinen on jo valmiina, mutta tein tarkoituksella niistä vähän liian isot, että menisivät koko talven. Tässä se toinen sukka. Toisestakin olen jo kantapään tehnyt.

844589.jpg

Pitää saada nuo äkkiä valmiiksi, jotta voin aloittaa itselleni Olga-sukkia. En ole tykännyt yhtään sukkien kutomisesta, tiedä sitten mikä mulle nyt on tullut...


Päivällä käytiin taas vaihteeksi kirjastossa. Mukaan tarttui pari neulonta-aiheista kirjaa.

844596.jpg
Lankatöitä omin käsin on mutten mun kans samanikänen eli tosi vanha ;o)

Tässäpä huokailujeni kohteita noista kirjoista *Kyllä minä sitten joskus*

844606.jpg

844607.jpg

844608.jpg

844610.jpg

Vielä ei pinna riitä noin suuriin töihin *HUOKAA JA SYVÄÄN*


Äsken tuli Supparilta ihan huippu musiikkiviteo:
 "Alakaa peellä, loppuu aalla, hianoo olla Pohojammaalla!"
Esittäjänä TIETYSTI yks mun lemppareista eli KLAMYDIA!!!