En muista mistä tuo "sanonta" on peräisin, mutta tänään minulle oli vaarassa käydä niin.
Kotiin saapuessani postilaatikon kansi oli lupaavasti raollaan. Mulle on tullut jotain I.S.O.A!!!
Laatikossa olikin peräti kaksi isoa kuorta :o))))).
Toisessa oli Neuletikistä tilaamani Freedom Spiritiä, lisää tämän postauksen väriä.
Nyt olis liivilangat kasassa.

Mutta se toinen olikin paljon mielenkiintoisempi. Koira raukka vinkui vieressä ulospääsyä, mutta valitettavasti mun oli ihan pakko avata sekin paketti ensin. Parhaat aina viimeisenä!
Postimerkissä luki Simo ja lähettäjän nimi oli ihan outo.
PALJASTUSPAKETTI SNYYLTÄ!!!
Äkkiä paketti auki ja siinä vaiheessa se henki salpaantui.
Paketissa oli jotain punaista, lisää punasävyistä ja vielä lisää sama sävyä ja PITKÄSTI!

2060031.jpg

OI, OI, OI JA VIELÄ KERRAN OI!!!
Aivan ihanat sukat Fabelista meille molemmille (siis mulle ja Fannille). Ettei olisi vaan kutoja käynyt salaa meidän jalkoja mittailemassa, koska molemmat olivat kuin tehdyt meille.
Minä en tunnu saavan sukkia itselleni millään aikaiseksi ja nyt joku on kutonut ihan minua varten todella kauniit ja ihanan väriset sukat, jollaisista olen salaa haaveillut.
Tuo Lanka on minulle ihan uusi tuttavuus, jota olen monesti "varjotilannut" netistä, mutta aina tiputtanut ostoskorista ennen kassaa.  Pitääkin heti mennä katsastelemaan ohjeita...
Suklaasta meillä ei koskaan kieltäydytä ;o)
Tässä vielä kuva Fannin sukista
2060159.jpg

Mutta kuka on ollut kaikkien näiden ihanuuksien takana...
IRINA

Olet ollut aivan ihana salainen!
En voi mitenkään kuvailla, miten iloiseksi olen paketeistasi tullut.
Halaisin, jos olisit täällä, mutta nyt on vaan pakko tyytyä virtuaalihalaukseen!!!
Olet kyllä yliveto!