On se vaan kumma juttu, kun kesäinen ohje pitäisi löytää, niin tulee vaan vastaan mitä ihanampia LAPASTEN ohjeita! Olen kaksi iltaa yrittänyt selata lehtiä (äitini vanhoja -70, -80, -90-luvuilta sekä omiani 2000-luvulta), nettiä, kirjoja ja vaikka mitä, löytääkseni jonkun ihanan kesäisen huivimallin. Mutta mitä hulluja!!!! Kysykää vaan monetko ihanat lapaset olen EevaNeule -lehdistä löytänyt, mutta ei mitään huivia :o(. Tulin toissailtana siihen tulokseen, että en taida kovin järkevä olla, kun keskellä kesää teen kämmekkäitä!

Olisiko jollakin vinkata mulle huivimallia suorakaiteenmalliseen huiviin? Huivi saisi olla melko reikäinen (EI salomonin solmuja), kudottu tai virkattu. Lankana olisi 100% puuvillalanka Catania (50g=125m, p/k 2,5-3,5). Mulla alkaa jo pikkuhiljaa mennä hermot, kun mallia ei tunnu löytyvän. Iskee se mulle niin tuttu FRUSTRAATIO. Juuri edellisestä selvisin, uutta en heti haluaisi.

Liitänpäs tähän ne pari kuvaa, jotka yhdestä aiemmasta postauksesta puuttuvat.

Rinsessakämmekäs (Wool, 3½ bambut)
741865.jpg

Kirppislöytö (100% puuvillaa) uusi, HINTA 1€
741879.jpg


Ja lopuksi kuva kunnioitusta herättävästä taivaasta eilisillalta
741888.jpg