Eipä alkanut tämä päivä mitenkään häävisti. Olen joka aamu herännyt ennen viittä, joten Meimi on jo tottunut siihen rytmiin. Niinpä koiruus tuli jo viiden jälkeen herättämään ja puoli kuuden aikaan oli pakko nousta ylös ja laittaa neiti naruun pihalle kiinni. Itse menin takaisin sänkyyn ja unta palloon. Seuraava herätys olikin sitten 7.45, kun puhelin soi. Ensimmäinen reaktio: KOIRA KARANNUT!!!!! Puhelinnumero kun oli paikallisia numeroita. Vastasin hieman pelokkaana, mutta sepä olikin hammaslääkäri. Hammashoitaja oli sairastunut, joten ei mulla sitä hammaslääkäriaikaa sitten ollutkaan :o(. Tuon takia olen tehnyt ylipitkiä päiviä töissä. No, ensi keskiviikkona uusi yritys ja mulla on ollut sitten ihan virallinen vapaa päivä.

Aamun vastoinkäymiset olivat pois pyyhkäistyjä, kun kylälle lähtiessä otin postin laatikosta. KUINKA SE TÄTI ON SAANUT SULLOTTUA NIIN PALJON IHANAA POSTIA MINULLE SIIHEN PIENEEN LAATIKKOON?!?!?! Yritin toimittaa asiat kylällä mahdollisimman äkkiä, että pääsisin kotiin availemaan postejani.

Ensimmäisenä avasin TNY:ni eli pikkumyyn paketin. Sisältä löytyi aivan valtavasti kaikkea kivaa, tässä kuva
563495.jpg

Suuret kiitokset ihastuttavista jutuista! Tuota valkoista Floricaa ei saa kuulemma vielä käyttää, voi saada myöhemmin väriä pintaansa. Mitähän pikkumyyllä mahtaa olla mielessä?! Vyyhdillä oleva lanka on Pirtin kehräämön karstavillalankaa, mukava kokeilla tuotakin. Kolibria olen monessa blogissa nähnyt ja nyt sitä on mullakin! Taitaapa tulla tuosta Fannille kesälakki. Noita toffeita ei enää ole... Oma pakettini sinulle on lähdössä matkaan alkuviikosta, sitä pitää vielä vähän hioa...

Toinen pakettini sisälsi vaihtarilangat Tarjalta. Tarja kaipaili  Novitan sivuilla  "farkunsinistä" Floricaa, jota minulla oli, jopa samasta värjäyserästä. Tänään lähti postin kuljetettavaksi 4 kerää ja nämä siis saapuivat jo vaihtarina
563525.jpg

Teddy on vanha tuttu, mutta tuota väriä minulla ei ole koskaan ollut vaikka se aivan ihana onkin. En ole sitä raaskinut ostaa, kun virallista käyttökohdetta sille ei ole ollut. Toinen lanka on Tarjan kaverin värjäämää villapellavalankaa. Tykään tosi paljon langoista, joissa värisävyt eivät ole aivan tasaisia, tulee ihanan eläväpintaista neulosta. Kiitos, Tarja!!!

Kolmas pakettini oli kyllä kirje, mutta paketiksi tämänkin voi laskea. Toveri Toukokuuni muisti minua näin ihanilla jutuilla
563531.jpg

Ihania kukkatarroja ja PÄHKINÄSUKLAATA! Kunpa noita tarroja raaskisi vaan käyttää ;o). Suklaa menee kyllä jemmaan pahanpäivän varalle. Kiitos, Minna!


Lopuksi vielä kuva omista ostoksistani
 
563535.jpg

Tuo kissa joutuu tuonne pihalle "hyytävään" viimaan. Se oli vaan kerrassaan niin söpö, että oli pakko se mukaan kaupasta ottaa. Kuten muuten oli tuo oranssi ämpärikin. Fannille se kyllä tuli ostettua, mutta saapa nähdä kumpi sen meistä lopulta saa ;o). Katille oli tullut pari viikkoa sitten uusia värejä Stepistä ja nyt mulla oli syy hakea tuollainen herkullisen värinen kerä sieltä. Stepistä teen Fanille ne unisukat ja lopusta ehkä jotain pientä itselleni.