Kyllähän minäkin sain lopulta sukat kudottua, JES!
Se vaati vain kaikkien asioiden loksahtamista yksiin:
*Ihana lanka*
*Helppo (mutta ei liian) malli*
*Huippu puikot*

Tässä ne on, mun ihanat Kerttu-sukat, jälleen siis Kertut ;o)
2078759.jpg

Lankana sukissa on OnLinien Supersocke, 6-säikeinen. Väri on talvi. Langasta tuli heti mun suosikki!
Puikkoina tietenkin kolmosen KnitPicksit.
Lankaa kului 70g. Vielä tulee kerästä Fannille sukat.

***********************************************************************
Ja sitten se paljastus. Syksyn 2008 SNY -kierros on osaltani lopullisesti ohi :o(.
Yllätettäväkseni sain Päivin Kokkolasta. Melekein naapurin tyttöjä siis.
Hänelle oli tosi helppo kasata paketteja. En kylläkään tiedä miksi, mutta oli vaan.
Pieniä harhautuksia tosin piti käyttää. Mää olin koko ajan "mie" yms. Postitukset tapahtuivat maxi-kirjeinä ilman paikkakuntani postileimaa (kiitokset ymmärryksestä postin neideille!).
Viime viikon torstaina olin kyllä tikahtua nauruun, kun SatuH  laittoi Facebookin kautta viestiä, että josko minäkin haluaisin olla Päivin ystävä :o))))). Voi Satu, olisitpa vaan tiennyt minkälainen ystävä jo olin ;o).
Heti paikalla en vastannut "Yes", mutta nyt jo ollaan ystäviä sielläkin.
Sainpahan taas yhden syyn lähteä Kokkolaan neuletapaamiseen, olispa vaan lyhyempi matka.
Kuvia paketeistani en ottanut, mutta täältä löydät Päivin postaukset niistä.
Blogitekstien perusteella voisin olettaa, että paketit olivat mieluisia.
KIITOS PÄIVI VIELÄ KERRAN, ETTÄ SAIN YLLÄTELLÄ SINUA SYKSYN MITTAAN!!!
Minulla ainakin oli todella hauskaa...