Pikkumyy haastoi minut meemiin, jonka tarkoituksena on kertoa 7 faktaa itsestäni. Pitäisi haastaa 7 uutta mukaan, mutta kaikki joiden blogissa kävin katsomassa, oli jo haastettu tähän :o(. Tässä faktat minusta

1. Olen koulutukseltani prosessiteknikko eli paperi- ja kemianteollisuuden teknikko, mutta työskentelen metallifirmassa.
2. Olen maatalonkasvatti. Minulla on kolme veljeä (1965, -68, minä 1976, 1982) eli aika harvakseltaan meitä on tähän maailmaan tullut.
3. Olen täysin kotona viihtyvää tyyppiä, mutta en todellakaan mikään kodinhengetär. Pieni sekasotku on ihan tervettä.
4. En ole tosiaankaan mikään hienohelma, kauppaan voin mennä työvaatteissa. Vaatteiden jatkuva ostelu on turhuutta, sillä rahalla voi ostaa lankojakin. Vaatteita ostan, kun on pakko.
5. En osaa olla tekemättä mitään. Koko ajan pitää jotain olla käsissä.
6. Työmatkat (vajaa 25 km) kuljen yksin autolla. Inhoan kimppakyytejä. Pitää päästä menemään just niinku ihtestä tuntuu. Lauleskelen matkat hyviä biisejä, joita tulee mankasta.
7. Kahvi on ELINEHTO! Ilman kahvia on pää tosi kipeä.

7 ekaa saa napata meemin mukaansa.