Mun ikioma salainen neuleystäväni taitaa vakoilla minua ;o). Tänään sain aivan ihanan paketin häneltä!

934309.jpg

Paketissa oli vaikka mitä minulle uutta ja ihanaa!!! Wetterhoffin Sivilla-lankaa. Tuon langan värikarttaa kävin viimeksi viikonloppuna katsomassa, mutta en osannut päättää. Sinä päätit puolestani ja hyvin päätitkin! Lanka on ihanan väristä ja aivan hurmaavan pehmeää. Taitaapa päästä huiviksi.
Noita karkkeja olen usein halunnut ostaa, mutta jotenkin en vaan ole raaskinut. Nam, nyt pääsen maistamaan niitäkin.
Mukana oleva teesekoitus on aivan loistava ratkaisu. Teetä en juo, mutta noilla voin harjoitella ja etsiä sitä omaa lemppariani. Välillä tuntuu, että voisi tosiaan juoda muutakin kuin kahvia. Sitä paitsi teepussien paperikuoret ovat loistavaa askartelumateriaalia ja noiden värit säväyttävät todella!
Pienet tarrat ovat myös ihania askarteluun ja Nalle Luppakorva on suloinen! Olen yrittänyt Fannille näyttää ohjelmia, joita minä katsoin pienenä ja Luppakorva on yksi niistä.
Kuvassa oleva poni ei kuulunut lähetykseen, mutta Fanni halusi välttämättä, että hänen uusi Filly poninsa pääsisi kuvaan. Se on kuulemma tullut Australiasta ;o)

Suuri kiitos ja halaus sinulle Snyyni! Teit päivästäni todella erityisen!!!

OT. Tänään saapui uusi koneeni, joten ilta taitaa mennä muiden kuin käsitöiden parissa. Jos minusta ei muutamaan päivään kuulu mitään, en ole saanut konetta toimimaan.