...sanoessaan mainoksessa, ettei joulu ole vielä ohi! Mulle sitä joulua ei tuonut DNA vaan posti. Eli aivan valtavan ihania paketteja oli tullut. Oli tosi kiva tulla töistä kotiin postikasan keskellä (eikä muuten tullut yhtään laskuakaan, niiden aika on varmaan sitten huomenna).

SNY2007 lähetti minulle kauniin kortin ja aivan ihastuttavaa Ruskovillan käsityölankaa, josta puolet on silkkiä ja puolet suomenlampaan villaa. Mahdoitkohan tietää, että olen vasta tilannut näytteitä silkki-villalangoista, mutta en ole vielä raaskinut sitä ostaa. Lanka on aivan ihanaa, SUURI KIITOS SNY!!!
429773.jpg


Seuraava paketti olikin sitten vielä toistaiseksi tuntemattomalta enkeliltä, joka toivottavasti paljastaa itsensä minulle vastalahjaa varten ;o). Tämä on vähän sellainen jännä juttu, mutta ei siitä enempää... Paketissa oli siis Loft-lankaa, Step-sukat (mulla on just tuota lankaa, mutta sukkia en siitä aikonut kutoa), Scrapbook- ja askartelujuttuja ja  salmiakkiaakkosia. SUURET KIITOKSET, ENKELINI!!!
429788.jpg


Seuraavat kolme kuvaa ovatkin sitten Liljankukan lähetyksestä. Ylimmässä "lankavaihtomme", keskimmäisessä "materiaalivaihtomme" ja alimmassa Liljiksen tekemät atc-kortit minulle. Täytyy kyllä Liljis sanoa, että minä jäin kyllä näissä vaihdoissa maksun puolelle. TÄMÄKIN PAKETTI OLI SIIS ENEMMÄN KUIN MIELUINEN, KIITOS!!!
429805.jpg

429809.jpg

429811.jpg


Joko nyt tiedätte, miksi täällä on joulu? Jos ette, palatkaa tämän postauksen alkuun ja katsokaa/lukekaa uudelleen ;o)

Hyvää Joulua kaikille muillekin!!!!

429815.jpg
Tämä kuva on otettu eilen iltapäivällä takapihallamme. Sainpas edes kerran tänä talvena otettua talvisia kuvia.