Ulkona on melko karu ilma. Taivaantäydeltä sataa tosi isoja lumi/räntätolloja. Mutta onneksi sisällä on lämmin.

Tänään on pekkaspäivä. Pikkuneiti täytti lauantaina jo 3-vuotta ja tänään on 14.00 neuvola. Koska en halunnut ottaa sen vuoksi miinustunteja, päätin pitää pekkasen. Fannillakin on pekkaspäivä; yövaatteissa se vieläkin tuolla hilluu vaikka on jo melkein puolipäivä. Vaatteiden päällelaitto on aina vähän hankalaa, kun neiti juoksee koko ajan karkuun, joten en ole viitsinyt vielä edes yrittää.

Olen minä saanut jo jotain tänä aamuna aikaankin. Tein aamulla äidilleni syntymäpäivälahjaksi kaulakorun hematiittihelmistä ja niistä ässällä alkavista kristallihelmistä (nimeä en edes yritä tähän kirjoittaa ;o) ). Olipas todella haastava homma. Äitini on jo vanha ihminen, joten piti keksiä jotain neutraalia.

345823.jpg

Tässä toinen lahja, jonka äitini saa. Huivi on tehty "Loomilla" Woolista. Eka työni tuota lajia.

345846.jpg

 

Olen minä saanut muutaman atc-kortinkin tehtyä. Kumma juttu, kun jokaiseen korttiin pitää laittaa noita kultaisia tai hopeisia ääriviivatarroja vaikka itse tykkään ihan toisenlaisesta, "karummasta" tyylistä. Ehkäpä minä saan joskus myös muunlaisia juttuja hankittua. Noita tarroja vaan löytyy korttiaskartelun tiimoilta vaikka kuinka paljon.

345833.jpg

 

Edelleen tosin odottelen vaihtarikavereita. Taidanpa ruveta hiillostamaan naapurin Ellua, josko hänen kanssaan ensimmäiset vaihtaisin.