ja viikonloppu edessä!!!  Tänä viikonloppuna olis sitten tarkoitus aloitella tuota ompeluharrastusta. Saapa nähdä montako kertaa menee hermot.
Tällä viikolla ei taaskaan valmistuneita paljon ole, mutta postiviikko on ollut sitäkin mukavampi :o)
Jo alkuviikosta saapui Petran vaihtarit seiskaveikoista ja tässäpä kuvaa kaikista ihanuuksista. KIITOS PETRA! Nämä riittävät vallan mainiosti vaihtariksi. Kuten huomaat, nappipussi on jo avattu.
515227.jpg

Osallistuin Kaisuliinan järjestämään  tulitikkuaskivaihtoon. Aiheena oli kevät. Aski koristeltiin keväisesti ja sisälle laitettiin keväisiä juttuja. Minulle aivan ihanan askin askarteli Vanilla . Ihan kuin olisit tiennyt hullantumisestani nappeihin ;o). Kiitos kovasti!!!
515238.jpg

Itse lähetin tällaiset jutut. Toivottavasti saaja oli tyytyväinen!
515242.jpg

Mitäs jos minäkin järjestäisin tulitikkuaskivaihdon?! Jos sinulla olisi kivoja aiheita, voit laittaa niitä kommentteihin. Muutama on itsellä mielessä, mutta SE JOKIN puuttuu.

Posti toi myös tullessaan jättisuuria palapelin palasia Kasililta  ja huuto.netistä huutamani langan. Tuosta langasta ei kudota mitään vaan se menee ihan täysin askartelutarkoituksiin. Onneksi kukaan muu ei "löytänyt" tuota lankaa ja minä sain sen!
515270.jpg

Eilen illalla oli pakko tehdä pari magneettia. Toisesta ei ole kuvaa, mutta tästä Fannin mummulle viemästä kuva on
515271.jpg

-------------------------------------------------000000-----------------------------------------------


Tänään sitten saapui se ensimmäinen paketti SAY2:lta. Täytyi hengittää syvään ja ottaa ihan rauhallisesti, etten ihan repeäisi liitoksistani näiden kaikkien juttujen vuoksi. Paketti näytti tältä
515253.jpg

Oih ja voih, kuinka iloiseksi tuo paketti minut saikaan!!!! Tuo enkelitaulu pääsi heti eteisen seinälle ja perhosellekin on jo paikka tiedossa. Pienet 3D-kuvat olivat myös enemmän kuin mieluisia. Noissa ei kuitenkaan ole liian pineiä yksityiskohtia, joten jopa minä saan niistä jotain aikaiseksi. Ja toden totta tykkään enkeleistä, toisenkin minua mielyttävän asian "arvasit"; nimittäin PERHOSET! En itse alkuaan edes huomannut pitäväni perhosista, kunnes minulla oli niitä jos jossakin muodossa.
Kerroit, että oli pähkäileminen pakettini suhteen. Ota rennosti!!! Loppupeleissä olen aika helppo lahjottava. Kaikki yksinkertainen on mielekästä ja pyrin nykyään käyttämään melko paljon kierrätysmateriaaleja. Minulla on myös tietty periaate, jonka opin jo kotona. LAHJA ANNETAAN, LAHJA SAADAAN, LAHJA OTETAAN ILOLLA VASTAAN EIKÄ SIITÄ VALITETA. Joten kaikki saamani jutut ovat erittäin mieleen.

Tuli minulle toki muutakin kivaa tänään, kuten esim. uusin scrapbook inspirations, Elliksen horoskooppideco ja Kaisun minulle ostamat Soon Printed -langat.