Hain tänään aivan sairaan ison paketin postista (tai siis pitempikätinen postin täti kantoi sen meidän autoon ;o) ). Paketti painoi 26,7 KG !!!!! Paketti saapui Joensuun SPR:ltä ja sisälsi kankaita! Kankaat on mm. leikattuja vaatteita. Työ oli todella siististi tehty ja näistä saa jo vaikka mitä aikaan. Nyt mullakin on sitten kankaita, joilla harjoitella ompelemista. Nämä aarteet bongasin tuolta Ihanitsen kautta. Tässäpä kuvaa aarteista
510298.jpg

Paketissa oli myös muutamia virkkauslankoja, joiden kanssa Fanni lähti heti kissanäyttelyyn. Myös tällainen nappipussi sieltä löytyi (olen ihan heikkona nappeihin). Pussia en ole vielä uskaltanut avata ;o)
510309.jpg

Tämä kirjoitus on kyllä aikasta sekavaa, mutta niin täpinöissäni noista olen vieläkin.

Kotiin päästyä minua odotti pöydällä toinenkin ihana yllätys. Ussilta huutamani langat olivat saapuneet :täpisee lisää:. Aivan ihania!!! Täpinöissäni olin unohtanut kuvan :o)
515295.jpg

Nyt mun on ihan pakko mennä takaisin noiden ihanuuksieni keskelle!!!