Postilaatikolla odotti tänään tooosi iloinen yllätys: Pakettikortti ja lähettäjänä c/o Tuija... SNY:LTÄ PAKETTI!!! Olin menossa äitini ja isäni kukkia kastelemaan, mutta jo menomatkalla ryntäsin postiin. Paketti piti avata jo heidän luonaan, koska piti käydä vielä kirjastossa ja kaupassa. Eihän sen avaamista malttanut odottaa niiin kauan!

Tässä paketti kokonaisuudessaan. HUOMATKAA AIVAN IHANA KORTTI!!!
844632.jpg

Tässä koko ihanuus levitettynä keittiön sivupöydälle
844646.jpg

Paketti on aivan minun näköiseni!!! Teddyä olen jo jemmannut tuota väriä, mutta en ole raaskinut vielä käyttää. Nyt minä tiedän juuri mitä niistä teen. Nuo askartelujutut ovat todella ihania ja lautasliinoilla ajattelin kokeilla oikein kunnolla decoupe-tekniikkaa, jonka haluaisin myös oppia. Suklaasta puolet on jo syöty ja sen tein minä ihan itse. KIITOS, KIITOS, KIITOS IHANA SNY:NI!!!!! Piristit aivan valtavasti päivääni, vieläkin on suu hevosenkengällä ;o). Jos jänitit, miten paketin kanssa käy, enää ei tarvitse. Kaikki jutut pääsevät ahkeraan käyttöön.