Mua vähän nolottaa,

kun SNY-kierroskin on käynnissä

ja minä teen vaan kortteja.

Ei mikään helppo tilanne SNY:lleni.

PAHOITTELUNI SIITÄ!

Mutta syy neulomattomuuteen on kevät.

Keväällä pitäisi kutoa kesäjuttuja,

mutta kun kesälangat eivät vain yksinkertaisesti ole minua varten Otsan rypistys.

Muutamaa juttua/lankaa olen kokeillut tänä keväänä,

mutta jälki on aivan kamalaa

ja kädet vain kipeytyy.

Joten luovutin ja otin tästä puretut Norot puikoille.

Tuleehan se talvikin sieltä taas.

Ja jos sattuu niin huono kesä kuin viime kesä oli,

tarvii villapaitoja/-takkeja silloinkin.

 

Eilen illalla tuli kymmenen aikaan kutsu 3-vuotissynttäreille huomiseksi.

Miten juuri nuo synttärit pääsevät aina unohtumaan,

vaikka synttäripäivä on jopa sama kuin veljelläni???

Kiitos myöhässä olevan kevään,

päätin kutoa Miinalle kämmekkäät.

Ihan perusmallit vaan.

Fanni on tuollaisia vinkunut joskus

ja nyt hänkin ne sai,

koska ensimmäisistä versioista tuli liian isot.

Fannin kämmekkäisiin virkkasin kukat,

mutta noihin pienempiin ompelin vain napit,

koska sattui varastoista löytymään juuri sopivat nalle-napit.

1239480468_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pakkasin vielä kämmekkäät vyötteen sisään,

jotta äiti saa oikeat hoito-ohjeet ;o).

1239480950_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Jos mulla olis paljo rahaa,

tekisin takuulla tuosta langasta jotain isompaakin!!!

Ihanaa alpakkaa

ja paljon paksumpaa kuin tuo perus Alpaca,

josta on kukat virkattu (kaksinkertaisena).

 

Mutta nyt on kyllä pakko aloittaa kortin teko,

kello lähestyy jo uhkaavasti puolta yötä.