mutta toivottavasti huominen työpäivä on "lyhyempi".
Ajallisesti se on ihan samanmitainen kuin tämäkin,
mutta kuinka pitkäksi aika voikaan venyä,
kun tietää, että postista on tullut vaikka mitä kivaa :o).

Amman kanssa teimme vaihtarit.
Hän halusi Magnolia-leimasimeni, jotka olivat myynnissä.
Itse ehdotin vaihtoa, koska leimasimet tosiaan olivat ylimääräisiä minulle.
Vaihdossa halusin sellaisia juttuja, joista on minulle hyötyä ja iloa.
ONNISTUIT!
Aivan valtavan ihana paketti!!!
Ihan noin isoksi en sitä osannut edes ajatella,
kyllä nyt kelpaa!

2112964.jpg

Kahdessa muussa lähetyksessä olikin sitten kirjallisuutta.
Muori Menninkäiseltä ostamani kirja sekä Noran minulle diilaama lehti.
Noita äkkiseltään pläräsin ja ihan kivalta vaikuttaa.
Täytyy illalla tutkailla tarkemmin.
Kiitokset myös teille molemmille!!!

2112965.jpg

Yritinpäs eilen illalla tilata uuden kameran Hobbyhallista,
mutta olivat loppu, joten saapa nähdä saanko sitä koskaan :o(.
KAMERA ON PINKKI!!!
Jeps, jeps ;o)
Postista on saapumassa vielä yksi paketti,
joka on punaista, punaista ja pinkkiä.
Onkohan joululla osuttaa asiaan, että punainen on alkanut viehättää?

EDIT. Enhän minä malttanut huomiseen odottaa.
Nämä on Neuleunelmista .
Fritidsgarn päätyy ainakin pukinkonttiin, Mambosta jotain Fannille,
mutta Elfin colorit on MULLE. Ehkä salomoninsolmuhuivi ja joku kotsa.
Saa nyt nähä sitte.

2113042.jpg