Mulle saapui jo tänään joulu! Sain eilen viestin, jossa oli viimeisen SNY -paketin lähetystunnus. Netistä tarkistin tänään kotiin päästyäni, että josko paketti olisi jo täällä. Olihan se. Piti vielä malttaa mielensä, että isäntä tulisi kotiin, ettei tarvitsisi alkaa pukemaan Fannia. Isäntä saapui, perunat kiehumaan ja kiireesti postiin.

Postissa minua odottikin iso paketti, mutta ison paketin sisällä oli jotain vielä isompaa ja hienompaa. Vai mitä tuumaatte tästä V.A.L.T.A.V.A.S.T.A. JA I.H.A.N.A.S.T.A. sisällöstä

1107742.jpg

Sisältö oli siis kerrassaan moninainen: Pirtin kehräämön karstalankaa 130g (uusi, ihastuttava tuttavuus), Kullanhohtoista Malibua (tätäkään en ole koskaan kokeillut), koolatusta seiskaveikasta tehdyt sukat ja loppulangat, kassinkahvat, PartyLite -tuikkivia 12 kpl (toiset on kirsikkaa, toiset ?), Kauneimmat joulun käsityöt, Mary Oljen virkattuja vuodepeitteitä -kirja, suklaata, tarroja, kännykkäkoru ja lautasliinoja.

Sukat oli just passelit ja ihanan väriset (mun ehdoton lemppis koolailussa), jalkaan pääsivät samantien. Loppulangoista taidan tehdä Fannille lapaset automatkoille. Malibusta vois tosiaan tehdä jotain juhlavaa IHAN ITSELLE. Kännykkäkoru pääsi heti uuteen kotiinsa. Tosi tarpeellinen, koska se toimii samalla näytön putsaajana ja mulla on luurissa yli-iso näyttö. Kynttilöistä kirsikka on jo palamassa, ihana tuoksu. Tuota lehteä olen kyllä sillä silmällä katsellut kaupassa, mutta onneksi en vielä ostanut. Mary Oljen kirja saa varmasti täältä rakastavan ja hyvän kodin. Haluaisinkin virkata päiväpeiton. Projektin olen päättänyt aloittaa Fannin sängystä. Karstavillalangan väri on niin herkullinen, että jokku kiva huivi siitäkin valmistuu MULLE. Aiemmassa paketissa ollesta Tenneseestä taitaa syntyä noille kahvoille jotain kannettavaa ;o). Tarrat, lautasliinat ja suklaa ovat aina tervetulleita!

Mutta kuka olikaan näiden ihanien pakettien takana?!?! "Tavallinenhan" se, mutta minulle hänestä tuli kyllä "Erityinen". En edes tiedä, miten voisin häntä tarpeeksi kiittää kaikista näistä ihanista jutuista, joita hän on minulle lähettänyt. Voin kertoa, että matikan opettajalla taitaa olla vähän "huono" laskupää, sen verran arvokkaita paketteja olen saanut vastaanottaa.

KIITOS SINULLE RAKAS YSTÄVÄNI. TEIT NÄISTÄ NELJÄSTÄ KUUKAUDESTA TODELLA UNOHTUMATTOMAT!!!