Taas näyttäisi olevan tyypillinen toukomarkkinailma; harmaata ja sateista. En ymmärrä mikä taika noilla markkinoilla on sään suhteen. Vaikka koko viikon paistaisi aurinko, niin lauantaina on aivan takuuvarmasti just tällainen keli :o(. Eipä silti, ei mua pahemmin ne markkinat kiinnostakaan, krääsäkauppiaita liikaa. Tulispa joku vuosi joku myymään sinne LANKOJA!!!
Flunssa vaivaa edelleen eikä helpota ollenkaan. Eilen iltapäivällä olin taas ihan poikki, kun aamupäivän siivosin ja järjestelin tätä askarteluhuonettani. Ei todellakaan ole kunto kohdallaan. Käsityörintamalla on menossa Icarus-huivi liukuvärjätystä villalangasta, jonka tilasin kestovaippakaupasta . Värinä on mustikka-puolukka. Malli on todella passeli mulle, koko ajan ei tarvitse tarkistella ohjeesta seuraavaa silmukkaa. Olen aivan avuttoman hidas oppimaan mitään mallikertaa ulkoa. Onkohan kenelläkään vinkkiä siitä, miten saisin tuosta huivista valmiina hieman pehmeämmän vai onnistuuko se mitenkään? Toivottavati noissa virolaisissa langoissa ei ole niin paljon heinänpätkiä mukana kuin tuossa langassa on.

Postipoikakin (tai täti tässä tapauksessa) on tuonut minulle taas aivan ihania paketteja. Torstaina saapui hieno paketti SAY:ltäni. Paketin sisällä oli tosi koskettava kirjekin. TOIVOTTAVASTI VOIT JO PAREMMIN JA SUURET KIITOKSET PAKETISTA!
613371.jpg

Eilen saapui viimeinen paketti Toveri Toukokuulta eli Minnalta . KIITOKSET SINULLE AIVAN LOISTAVASTI SUJUNEESTA KUUKAUDESTA! Tuo violetti lakeri oli muuten aivan taivaallisen ihanaa ;o), Fanni söi toisen.
613374.jpg

Eilen siivousvimman vallassa päätin hankkiutua eroon joistakin lehdistä. Jos jollakin on tarvetta Uudet Käsityöt tai Scrapbook Inspirations -lehdistä (muutaman vuoden vanhoja numeroita), laita meiliä tulemaan.

Kasilin sivuilta bongasin eilen uuden nettilankakaupan Ketunpää-tuotteen . Piti heti illalla testata sitä, kun bambuiset sukkapuikot sai ilman postikuluja. Aivan ihania lankoja näyttäisi olevan, mutta tällä hetkellä ei ole kyllä varaa tilata. EDIT: NYT HUOMASIN, ETTÄ MÄÄHÄN LÄHES TUNNEN TUON MINKAN, JOKA PITÄÄ LIIKETTÄ!!!

Haikein mielin kävin eilen kahdessa liikkeessä, jotka lopettavat täällä. Kirjakauppa loppuu kokonaan ja käsityöliike muuttaa naapurikaupunkiin :o(. Olen jo nyt aika hyvä postin ylläpitäjä ja näyttäis aina vaan hullummaksi menevän. Eihän tuonne naapurikaupunkiin niin pitkästi ole, mutta olen todella laiska lähtemään mihinkään ja viikolla en kerkiäkkään, kun olen töissä aivan toisella suunnalla.

Tuo jälkimmäinen huovutettu laukku olisi vieläkin vailla koristuksia. Huovutetut kukat olen ajatellut siihen laittaa, mutta ohjetta en löydä mistään. OSAISIKO JOKU AUTTAA MINUA TÄSSÄKIN TAPAUKSESSA?!